2011. július 31., vasárnap

3d torták - oscilloscope

A következő 3d tortát szintén szülinapra készítettem. Az ünnepelt mérnök, akinek az oscilloscope nevű műszer sokat jelent, így a kérés ennek elkészítése volt.
Eredetileg csak a gép elkészítését tervezetem, de a faragás során nagyon aránytalannak tűnt az egyszerű, üres hátsó rész (kijelző stb, az oldalsó panelen van) és nagyon nagy is lett volna a torta, ha egy arányos méretű dobozt készítek. Így megcsináltam az oldalsó panel részt, de a hátsó részt nem emeltem arányosan magasra, hanem egyszintesnek hagytam és egy "fantázia" teret késztettem: marcipánból logarlécet, dolgozó asztalt, fotelt, emberkét csináltam, a másik sarokba pedig boroshordót stb. helyzetem el - mind az ünnepeltre jellemző motívumok.

Most előszor nem fondant, hanem készen vásárolt csoki masszát (fehér és barna) használtam a bevonáshoz. Bár kicsit nehezebb dolgozni vele, mert nyúlik (főleg melegben) és rontás esetén nem olyan könnyen kezelhető, mint a fondant, ízre sokkal jobban bejött.
Eddig a fondant borítást mindenki csak félre kotorta, túl édes volt. A csoki bevonó viszont tényleg finom. Szerintem megéri.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése